היינו בסוף שבוע ואנחנו ממליצים בחום, המקום עולה על כל דמיון, מטופח , שקט, פרטיות מוחלטת , בריכה מהממת, חדרים ברמה וחשיבה גם על הפרטים הקטנים ומעל הכל זה הניקיון!!! רמה של 5 כוכבים, הכל מריח טוב ונקי נקי!
גם בעלת המקום גמישה וקשובה לכל צורך שהוא. נשארנו עם טעם של עוד.
תודה רבה רבה.
מקום מושלם ונקי, הבריכה מבריקה הגקוזי חלומי. יש תאורה ממש יפה גם בלילה שאפשר לשהות במתחם, מלא פינות ישיבה נוחות ליד הבריכה ומחוץ לבריכה. לא חסר שום דבר! הכי חשוב בעלים מדהימים של המקום הזה